lørdag 9. juni 2012

Mine hage består av 7 valper og 3 voksne!

Hvilke ugras skulle jeg da sa du??
hvordan kommer jeg meg opp igjen da?
Disse håper jeg på å få se iår, rådyra spiser de akkurat når de bryter ut i blomst!

Pappa kan rare ting, men han har en brumme bass når han leker....??? hm....
Det er nok mye som blir knekkt i kampens lek;)) men gøy har de det og det er mye som skal oppdages for en liten Collie, Kalaen min er rutsjebane ned til graset, flotte magestup,der det virkelig graves må jeg strø pepper  og det virker bra.
Dette har vært noen travle og flotte uker, og har ikke skremt meg bort for flere kull. Men mye arbeid og nattevåk må man være beredt på.
Det er tøft å finne flotte hjem til disse små som jeg har lagt så mye arbeid i.Men de har fått fine hjem, så nå, lykke til på ferden,håper vi møtes igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar